Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksForsideCyperCu - ForsideGalleryLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 QWERT.no

Go down 
AvInnlegg
TechMaster
Administrator Ledelsen
Administrator Ledelsen
TechMaster


Female
Antall Innlegg : 365
Age : 30
Registration date : 20.10.2007

Min Besøks Informasjon (Min side)
Beste Mat:: Taco
Dårligst Mat:: Fisk :D
Søtest Jente:: Ehm.. :D

QWERT.no Empty
PosteTema: QWERT.no   QWERT.no Icon_minitimeOns Des 19, 2007 4:29 pm

Heisann alle medlemmer på CyperCu. Jeg og en annen altså Fabian han som er i forumet her skal lage en side sammen med en Proffosjonell Web Designer/Web Integrator/Programerer. Vi legger nok dessverre ned CyperCu.

Men det er håp for våre moderatorer og Administratorer her. Vi skal også ha forum på "QWERT.no" t.o.m. Chat. Dere må sende søknad til oss når den tid kommer og vi skal vurdere dere. Jeg kan dessverre ikke bestemme moder og adminer alene i det forumet som kommer. Vi vill ikke ansette noen administratorer i Chatten, men vi tar inn OP'er.

Grunnen til at vi legger ned CyperCU er for det blit masse jobb på den nye siden, den kommer også til og bli veldig bra.

Det blir nyheter, spill, moro, chat, forum, blogg og profil og mer kommer etterhvert. Siden er ikke ferdig, men vi begynner snart og jobbe på den. Vi har tenkt ut masse kule ting som skal hvere på siden og vi gleder oss sikkelig.

Jeg håper dere blir medlemmer på den siden og søker som MOD eller ADMIN i forumet.

Domene til QWERT er ikke valgt, men vi tror det blir qwert.no som er enkelt. Det koster en del og drive siden så jeg kan ikke hvere her, derfor må jeg legge ned siden. Ingen får denne siden eller tar over den.

Forumet legges IKKE ned før siden opner.
Til Toppen Go down
http://dbfe.topgoo.net
 
QWERT.no
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: DIV :: Trash!-
Gå Til: